achtergrond cirkel Layer 1

Tip! Navigeer makkelijk door de berichten met je pijltjestoetsen.

We love potatoes

agristo logo

Agristo, een wereldspeler in diepgevroren aardappelspecialiteiten, kreeg een volledige rebranding. Het bedrijf kan elk jaar sterke groeicijfers voorleggen en is dan ook voortdurend op zoek naar versterking. Daarom gingen we samen met hen op zoek naar kandidaten die helemaal gek zijn op aardappelen …

situation

Agristo is wereldwijd de grootste producent van ingevroren aardappelspecialiteiten. In 2014 won Agristo nog de Leeuw van de Export, een prijs van de Vlaamse Overheid die uitzonderlijke exportresultaten bekroont. Hoog tijd dus om Agristo bij het grote publiek op de kaart te zetten.

agristo we love potatoes
agristo we love potatoes
agristo we love potatoes
agristo we love potatoes

approach

Alles begint met een logo, dus kreeg de naam Agristo een nieuw jasje en een volledig nieuwe omkadering. Om het nieuwe imago te lanceren werden er campagnebeelden geshoot die wereldwijd ingezet kunnen worden. De beelden tonen enerzijds de diversiteit en rijkheid van de producten, en laten ook alle mogelijke werelden zien waar je de producten van Agristo terugvindt.

Dankzij de recruteringscampagne werden de nodige mensen snel gevonden voor de vestiging in België. Ondertussen werd de campagne ook ingezet in Nederland om extra medewerkers te vinden voor de vestiging in Tilburg, met een outdoor campagne,
LED-boarding reclame op Willem II, en een Nederlandse radiospot. 

deel deze case

ontdek andere cases

ontdek de case
ontdek de case