D'Artagnan Logo

the employer branding agency

Go for Giant!Go for Giant!

 

  • Design & branding
  • Digital & Social
  • Employer branding
  • Strategy

Wie Quick zegt, zegt Giant. De burger moést gewoon een rol krijgen in onze employer branding campagne. ‘Go for Giant’ is een knipoog naar de gelaagdheid bij Quick, van de jobs én van de iconische burger. Hier kom je te weten hoe we de hamburgerketen als werkgever op een creatieve manier in de kijker zetten. 

it's not a fling

De juiste profielen vinden, da’s niet evident. Zelfs niet voor reuzen zoals Quick. Er zijn wel altijd jobstudenten en flexi-jobbers beschikbaar, maar wat blijkt? Veel van hen groeien niet door, ook al zijn er reuzegroeikansen. Rekruteringscampagnes lanceerde Quick in het verleden al, maar het is belangrijk om op lange termijn te denken. Er was nood aan een duurzamer plan, om als werkgever met een sterk werkgeversmerk naar buiten te komen.

Out of home rekruteringscommunicatie voor Quick op een billboard

Een reuzejob

Met ‘Go for Giant’ zetten we vier troeven van Quick als werkgever in de verf: de flexibiliteit die je als medewerker krijgt, de groeikansen, het reuzeteam en het werkplezier. Want daarover waren de medewerkers het meest enthousiast tijdens onze bevraging.

Don’t settle for less, Go for Giant. 😉

Heerlijke employer branding

En ook wij zijn voor Giant gegaan. Het resultaat? Een smakelijke employer branding campagne met een korte, krachtige campagnelijn: “Go for Giant”. De grafische elementen zijn dynamisch inzetbaar en herkenbaar in hun eenvoud. Ook de vertrouwde rode Quick-kleur mocht niet ontbreken. Voor de key visuals en video’s moesten we trouwens ’s nachts shooten. Ah ja, want de boel moest natuurlijk blijven draaien bij Quick!

Campagnebeelden om het werkgeversmerk van Quick te versterken op Instagram

Grootse communicatie

We zorgden voor een gestructureerde jobsite, waar kandidaten in één oogopslag ontdekken waarom werken bij Quick zo fijn is en welke jobs het beste bij hen passen. Daarna kunnen ze er vlot solliciteren. We stuurden allerlei advertenties de wereld in via Google Search, TikTok, Facebook en Instagram. De video’s op sociale media tonen eerst de medewerkers in hun vrije tijd en vervolgens gaat het beeld vloeiend over naar een gelijkaardige situatie op het werk. Want bij Quick kan je volop je reuzezelf zijn, op en naast het werk. Op Spotify adverteerden we met een leuke audiospot, de auditieve place to be van onze doelgroep.

behind the scenes: burgers, team and success!

other clean casesother clean cases

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*