achtergrond cirkel Layer 1

Tip! Navigeer makkelijk door de berichten met je pijltjestoetsen.

situation

Een tijdje geleden kwam er een blanco carwash bij ons binnengereden. Bling King was van plan om de spectaculairste carwash van ’t land te worden, en de uitstraling mocht niet onderdoen.

action

Eerste stap: de huisstijl. We kozen voor een stevig logo in opvallende kleuren. Daarna namen we de volledige branding van de carwash zelf en bijhorende gadgets onder handen.

“De carwash werd geleverd door de Amerikaanse nummer 1 in de sector. Met de nodige glitter en glamour!”

– Joost Vanhaerents, oprichter

Result

De Bling King-website is helemaal niet wat je van een carwash verwacht. We communiceren op een frisse en jonge manier naar onze doelgroep. Zo zijn we erin geslaagd om de Bling King niet als doorsnee carwash, maar wel als echte ervaring te profileren.

 

Ook bij de media sprong Bling King in het oog. De Facebookvideo van VTM Nieuws werd meer dan 310 000 keer bekeken. Verder werd de ongewone carwash vermeld in Het Nieuwsblad, Het Laatste Nieuws en Focus WTV.