D'Artagnan Logo

the employer branding agency

Wieder zin #VANRSLWieder zin #VANRSL

Stad Roeselare

  • campaigns
  • design & branding
  • digital & social
  • strategy

Roeselare is een aantrekkelijke en groeiende centrumstad waar het aangenaam wonen, werken en winkelen is. De Roeselarenaars mogen gerust trots zijn op hun stad en met die boodschap willen we ook naar buiten komen …

Roeselare represent

We zetten Stad Roeselare neer als sterk merk. De multi-inzetbare lijn #VANRSL wordt de kapstok en signatuur voor alle communicatie van de stad. Om de veelzijdigheid van de stad en het aanstekelijke enthousiasme van de inwoners in de verf te zetten, maken we een eigen muzieknummer ‘Wieder zin #VANRSL’ met bijbehorende videoclip. Samen met heel wat talent #VANRSL.

We laten het overal weten

Op stickers, T-shirts, koffietassen … allemaal #VANRSL. Zo wakkeren we het trotse gevoel bij de inwoners nog eens goed aan.

Voor de videoclip organiseerden we een kick-off moment. Iedereen die kan zingen, dansen, muziek spelen, rappen of gewoon enthousiast is, mocht zich aanmelden om deel uit te maken van de clip. Er werd tevens een heuse massascène opgenomen, waar meer dan 700 Roeselarenaars present tekenden.

Iedereen is on board

Het maken van de campagne met het lied en de clip mobiliseerde heel wat Roeselarenaars, die zich enthousiast inzetten om mee te werken. Het participatieve aspect van de campagne was bij deze geslaagd. Heel wat inwoners pimpten hun Facebook-profielfoto met #VANRSL.

De videoclip ging in première tijdens het Weekend van de Klant, op groot scherm op de Grote Markt en op het stationsplein. De start werd niet gemist, want na het lanceringsweekend werd de videoclip al meer dan 150.000 keer bekeken en 2.500 keer gedeeld … Mooie cijfers #VANRSL!

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*