goesting in frietjes? wedges? gebakken patatjes?

d-artagnan agristo header

Potatoholics

Agristo is een wereldspeler in diepgevroren aardappelspecialiteiten. In oktober vorig jaar opende de nieuwe site in Wielsbeke, en daar zijn 70 extra medewerkers nodig. Ook voor andere sites is Agristo voortdurend op zoek naar medewerkers die gek zijn op aardappelen.

about the project
Client
Agristo
Services
Website
www.agristo.com
0:00

Patatjes to die for

Potatoholics, dat zijn mensen die echt hélemaal weg zijn van aardappelen. Ze staan ermee op, gaan ermee slapen en staan zelfs ’s nachts op om de restjes binnen te spelen. We laten hen aan het woord en bieden ze de enige oplossing: aan de slag gaan bij Agristo.

We maakten een campagnebeeld en vier video’s met onze potatoholics in de hoofdrol. Eén spot is te zien op televisiezenders VIER en VIJF, de andere worden ingezet op Facebook, Instagram en Snapchat.

0:00
0:00
0:00

Ja, hallo kroket!

Onze campagne werkt zo goed dat mensen zichzelf ‘potatoholic’ beginnen te noemen. Ook de jeugd is helemaal mee, want via snapchat en instagram geven we ze hapklare momenten uit onze video ads.

880 880 van 350 naar 880 werknemers
354 354 online sollicitaties
+1M +1M online videoviews
cannes awards logo
belgian corporate video festival logo
d-artagnan agristo abribus
like what you see?
Contact us

that’s not all we’ve got

2 designers will wash your car if you beat them at pingpong
if you're in need of a car wash
Work together
Keep me posted