D'Artagnan Logo

the employer branding agency

ontdek het ERA-effectontdek het ERA-effect

  • campaigns
  • strategy

ERA is een grote speler op de internationale vastgoedmarkt. Om hun netwerk in België verder uit te breiden, zijn ze op zoek naar gedreven mensen: makelaars die hun eigen ERA-kantoor willen openen en nieuwe medewerkers voor de bestaande kantoren.

ERA-makelaars hebben het

Waarom zou je als zelfstandige makelaar een ERA-kantoor willen openen? Daar zijn heel wat redenen voor. Je hebt een meteen een sterk merk met een goeie reputatie, je krijgt marketingondersteuning, individuele begeleiding, opleidingen … en zoveel meer. Wij gingen op zoek naar een sympathieke manier om al die voordelen te communiceren.

volledige vertoningen
personen bereikt
nieuwe bezoekers

Wild van het effect

We rollen de campagne uit in golven. Eerst focussen we op awareness en daarna geven we iedereen die geïnteresseerd is extra relevante content. Mét een uitnodiging om het ERA-effect zelf te ontdekken. Op de ERA socials bereikten we ongeveer 24.500 mensen. 2.700 mensen keken de video volledig uit. Best succesvol voor een video van 50 seconden in een nichemarkt.

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*