D'Artagnan Logo

the employer branding agency

Menselijk veel geduldMenselijk veel geduld

  • DIGITAL & social
  • employer branding
  • campaigns 
  • design & branding

Wie heeft vandaag nog geduld? Weinig mensen, maar de medewerkers van KARUS wel. KARUS is een psychiatrisch ziekenhuis met vestigingen in Gent en Melle en bijna 1000 medewerkers. De twee campussen fusioneerden in 2020 en hadden nood aan een aantrekkelijk employer brandingverhaal om nieuwe medewerkers aan te trekken. Verpleegkundigen vinden is namelijk niet makkelijk, maar psychiatrisch verpleegkundigen vinden is nog moeilijker.

Op zoek naar het DNA

Via focusgroepen gingen we op zoek naar wat de medewerkers typeert. Op basis van die gesprekken vonden we een inzicht om onze campagne op te bouwen: geduld is een van de grootste troeven van wie bij KARUS werkt. Dus gaan we op zoek naar nieuwe collega’s die minstens evenveel geduld hebben.

Hou het hoofd koel

We maakten een opvallende video met drie afgeleiden voor sociale media. Zou jij het hoofd even koel kunnen houden? Wie zichzelf herkent en ook dus menselijk veel geduld heeft, kan meteen doorklikken naar de vacatures bij KARUS. 

We adverteren de video eerst naar een breed doelpubliek. Daarna focussen we concreet op psychiatrisch verpleegkundigen en vertellen we hen meer over de troeven van Karus als werkgever en hun jobs.

Wacht jij hier met plezier?

Ook in en rond Gent gaan we op zoek naar talent met menselijk veel geduld. We zoeken naar geduldige mensen in het drukke verkeer, in bushokjes en in de kantines van hogescholen in West- en Oost-Vlaanderen. 

other clean casesother clean cases

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*