D'Artagnan Logo

the employer branding agency

Altijd paraat, wat er ook gebeurtAltijd paraat, wat er ook gebeurt

  • digital & social
  • campaigns

De klanten van Familiehulp krijgen elke dag de beste zorg. Dat stopt nooit. Zelfs tijdens de coronacrisis stonden vele medewerkers elke dag voor hen paraat. Nu de maatregelen opnieuw versoepeld worden, willen we het menselijke en gedreven karakter van de zorgverleners bij Familiehulp een podium geven.

Drie pakkende video’s

Het is duidelijk. Iedereen die de voorbije maanden op de zorg van Familiehulp mocht rekenen, is daar enorm dankbaar voor. We creëren drie verschillende video’s waarin die dankbaarheid van het scherm spat. Eén voor de thuiszorg, één voor de kraamzorg en één voor de huishoudhulp met dienstencheques.

Let’s get digital

Om zowel de diensten als de zorgverleners van Familiehulp in de spotlight te zetten, werkten we een digitale strategie uit. Zowel op Facebook, Instagram als YouTube zie je de campagne passeren via sponsored video’s. We versterken deze video’s met search ads en display banners op verschillende websites.

De campagne leeft niet alleen online

Ook op stilstaande beelden, zoals printadvertenties en affichage, zetten we de klanten op de voorgrond. Met een sprekende quote brengen zij onze boodschap. De extra veiligheidsmaatregelen zijn duidelijk zichtbaar: de zorgverleners lopen rond met mondmaskers en handschoenen. De anderhalve meter afstand wordt wel met veel liefde overbrugd.

Na awareness, komt rekrutering

Ons werk zit er niet zomaar op. In een latere fase recycleren we dezelfde video’s, maar dan om nieuwe medewerkers te rekruteren. De campagnelijn ‘Onze zorg voor jou stopt nooit’ vervangen we naar ‘Zin om ons team te versterken?’.

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*