Bouwen aan een nieuw verhaal

Projectontwikkelaar LGV maakt komaf met al hun briefpapier, enveloppen en blocnotes. Waarom? Omdat ze die niet langer nodig hebben. Omdat de naam LGV niet langer past bij hun visie op projectontwikkeling. En omdat ze vanaf nu door het leven gaan als ‘Under the Roof’. Naast de nieuwe naam bedacht d-artagnan ook een toepasselijke baseline: ‘Creating great places for better living’. De gedachte erachter? Bij Under the Roof geloven ze dat gebouwen meer zijn dan gebouwen, want de meeste herinneringen maak je onder een dak.

about the project
Client
Under the Roof
Services
Website
undertheroof.be
Schreeuw het van de daken

Under the Roof staat nog altijd voor ambitieus enthousiasme, gedrevenheid en passie. De naam en huisstijl zijn veranderd, maar hun team blijft hetzelfde. Om die boodschap te verspreiden, stuurden we een originele DM naar al hun contacten: een kaart die gemaakt werd uit 100% gerecycleerd papier van LGV.

Drie logo’s onder één dak

We creëerden niet één, niet twee, maar drie logo’s die de dynamiek van de projecten weergeven. In een strakke no-nonsense vormgeving die perfect past bij hun nieuwe imago. Ook hun briefpapier, enveloppes, stylo’s, paraplu’s, vlaggen en auto’s kregen een make-over. De nieuwe look van Under the Roof is overal!

Let’s get digital

Een nieuwe e-mailsignatuur en -template kunnen niet ontbreken bij een volledige rebranding, net zoals een frisse website. We trekken de huisstijl door en zorgen voor een aangename en vlotte scroll-experience. De geanimeerde logo details komen terug op de verschillende pagina’s.

like what you see?
contact us

that’s not all we’ve got

11 buckets of sweat were produced today
if you need some hard work
Work together
Keep me posted