achtergrond cirkel Layer 1

Tip! Navigeer makkelijk door de berichten met je pijltjestoetsen.

Dex. Daarom.

Situation

Plezant autoshoppen tegen de beste deal? Dan moet je bij Dex zijn. De multimerkverdeler met 13 vestigingen in ons land groeit snel, maar de naamsbekendheid van de autoverdeler groeit niet even snel mee.

Target

Dex wil zijn naamsbekendheid fors doen stijgen. Om op te vallen tussen de massa heeft de autoverdeler nog meer uitstraling, en zeker meer fun nodig. Na een lichte herwerking van de corporate identity, gaven we Dex een nieuw, sterker imago waarmee het merk een leiderspositie kan innemen.

 

Action

We pakken uit met een nationale naambekendheidscampagne. Dex’ nieuwe imago en unieke USP’s verweven we telkens op een ludieke manier doorheen de communicatie. Dat doen we op een heel directe manier, vaak met een kwinkslag, en soms wat over the top.

Dex, da’s altijd de beste deal. Maar da’s wat kort door de bocht want er zijn heel veel redenen waarom je voor Dex moet kiezen. De beste prijs zonder voorwaarden, meteen kiezen uit 30 merken, geleverd binnen de week, tot 5 jaar garantie … Je zou je bijna gaan schamen als je je auto ergens anders koopt.

Dex. Daarom.

We laten geen weg onbereden. Via televisie, radio, social media en print herpositioneert Dex zich als dé autospeler op de markt waar je de beste deal en de tofste topservice krijgt. Ontdek het resultaat op dex.be

ontdek de andere cases

ontdek de case
ontdek de case