the specialty of the house
De geheime saus voor
elke hr-manager
Vindt het juiste talent moeilijk de weg naar je bedrijf? Kom je straffe collega’s te kort voor jouw vacatures? Dip je business dan even in onze hot sauce en dat is zo opgelost.
Met een sterk employer brand bereik je dubbel zoveel sollicitanten én ligt het verloop veel lager. Al onze klanten zijn het erover eens: onze hr-saus zet je werkgeversmerk in vuur en vlam.
01
Een rekruteringsprobleem begint vaak bij een tekort aan bedrijfsidentiteit. De vibe die je merk uitstraalt, is belangrijk voor je Employer Value Proposition (EVP), of simpelweg hoe je eigen medewerkers, de buitenwereld, en mogelijke sollicitanten naar je bedrijf kijken.
Voor Unilin bedacht d-artagnan een gedurfde campagne die helemaal past bij de spirit van hun medewerkers: De Unilin Unimpossibles. Via een campagnevideo met eigen medewerkers speelden we hun belangrijkste drijfveren uit: passie, ondernemerschap, uitmuntendheid en respect. We tonen aan dat bij Unilin niks onmogelijk is en trekken zo mensen aan die deze spirit delen.
Voor bpost realiseerde d-artagnan een sympathieke en hartverwarmende campagne waar we de mensen achter de uniformen toonden. We zetten de meer dan 27.000 mensen met ongelooflijk veel drive en goesting in de kijker, de enige echte gezichten van bpost.
02
03
Az Damiaan kreeg van d-artagnan hun eigen ‘Grey’s Anatomy’. In de mini-serie ‘Ostenders’ ontpoppen de medewerkers zich tot filmsterren. Zes afleveringen lang tonen we op een unieke manier de collegiale sfeer en de uiteenlopende waaier aan jobs in het ziekenhuis.
als grey's anatomy