the specialty of the house

De geheime saus voor
elke hr-manager

Vindt het juiste talent moeilijk de weg naar je bedrijf? Kom je straffe collega’s te kort voor jouw vacatures? Dip je business dan even in onze hot sauce en dat is zo opgelost.

Met een sterk employer brand bereik je dubbel zoveel sollicitanten én ligt het verloop veel lager. Al onze klanten zijn het erover eens: onze hr-saus zet je werkgeversmerk in vuur en vlam.

let's get started
corporate identity

01

Corporate identity

Een rekruteringsprobleem begint vaak bij een tekort aan bedrijfsidentiteit. De vibe die je merk uitstraalt, is belangrijk voor je Employer Value Proposition (EVP), of simpelweg hoe je eigen medewerkers, de buitenwereld, en mogelijke sollicitanten naar je bedrijf kijken.

Voor Unilin bedacht d-artagnan een gedurfde campagne die helemaal past bij de spirit van hun medewerkers: De Unilin Unimpossibles. Via een campagnevideo met eigen medewerkers speelden we hun belangrijkste drijfveren uit: passie, ondernemerschap, uitmuntendheid en respect. We tonen aan dat bij Unilin niks onmogelijk is en trekken zo mensen aan die deze spirit delen.

0:00
discover the case
Employer branding
De huidige medewerkers doen blinken van trots: dat is altijd ons eerste doel. Zij zijn de beste ambassadeurs van je merk en zijn onmisbaar bij het naar buiten brengen van je employer brand.

Voor bpost realiseerde d-artagnan een sympathieke en hartverwarmende campagne waar we de mensen achter de uniformen toonden. We zetten de meer dan 27.000 mensen met ongelooflijk veel drive en goesting in de kijker, de enige echte gezichten van bpost.

employer branding

02

0:00
discover the case
recruitment campaigns

03

Recruitment campaigns
Als de basis van je employer brand goed zit, gaan we over tot actie. Met een concrete rekruteringscampagne brengen we kwalitatieve kandidaten naar jouw jobdag of sollicitatiegesprekken.
Dat hebben ze begrepen bij Orange Belgium. Met de campagne ‘Proud to be Orange’ lanceerden we eerst een intern traject om de medewerkers écht te leren kennen. Daarna baseerden we onze rekruteringscampagne volledig op de eigen mensen.
0:00
discover the case
100% kans op getalenteerde collega's
53,000 53,000 mensen bekeken de volledige video
6,145 6,145 antwoorden verzameld van Orange medewerkers
43,005 43,005 acties op de website
+12,500 +12,500 websitebezoekers op 30 dagen
Oostendse Grey’s Anatomy

Az Damiaan kreeg van d-artagnan hun eigen ‘Grey’s Anatomy’. In de mini-serie ‘Ostenders’ ontpoppen de medewerkers zich tot filmsterren. Zes afleveringen lang tonen we op een unieke manier de collegiale sfeer en de uiteenlopende waaier aan jobs in het ziekenhuis.

Ostenders haalde VTM Nieuws en kwam uitgebreid in de pers
0:00
discover the case
even verslavend
als grey's anatomy
459 459 sollicitaties op 30 dagen
329,72636 €329,72636 earned media
+30 +30 artikels in het Vlaamse medialandschap
+1,5M +1,5M online videoviews na 6 afleveringen
+37000 +37000 website pageviews
ook eens proeven?
order the sauce
have a taste contact us
d-artagnan hot sauce
let's build your employer brand
meet the team
2 designers will wash your car if you beat them at pingpong
if you're in need of a car wash
Work together
Keep me posted