achtergrond cirkel Layer 1

Tip! Navigeer makkelijk door de berichten met je pijltjestoetsen.

header_foto

Situation

Als toonaangevend ontwerper en fabrikant van raam- en deurprofielen zit Deceuninck bij de top 3 van Europa. De preferred partners van het op-en-top Belgische bedrijf zitten verspreid over heel België. Sinds januari 2019 is de raamfabrikant samen met Quick-Step hoofdsponsor van het gelijknamige wielerteam. Door die sponsoring kan Deceuninck op heel wat extra visibiliteit rekenen.

Target

De visibiliteit gelinkt aan de sponsoring trekken we door in de nieuwe communicatie. We zetten sterk in op awareness zodat iedereen niet alleen de naam Deceuninck kent, maar ook weet wat het bedrijf doet.

Action

d-artagnan ontwikkelde de campagnelijn ‘Kopmannen kiezen Deceuninck’. Philippe Gilbert schittert als uithangbord voor België en Nederland. Klimtalent Julian Alaphilippe is het Franse boegbeeld.

Onze radiospots zijn te horen op alle Vlaamse en Waalse radiozenders en daarnaast maakten we heel wat POS-materiaal (flyers, standees, posters, billboards …). Ook online en op sociale media demarreren de kopmannen.

Als kick-off van de campagne werd bouwbeurs Batibouw aangewend. Daarnaast zetten we het promomateriaal met de bekende wielergezichten ook in bij de Preferred Partners van de raam- en deurfabrikant.

deel deze case

ontdek andere cases

ontdek de case
ontdek de case