D'Artagnan Logo

the employer branding agency

Droom je van een nieuwe opleiding?Droom je van een nieuwe opleiding?

  • Campaigns
  • Design & branding
  • Services

Met 58 dagopleidingen en 722 avondopleidingen heeft Syntra West een opleiding voor iédereen. Om zoveel mogelijk mensen wegwijs te maken in hun opleidingskeuze vlogen ze het nieuwe schooljaar in met 2 infodagen. Via een opvallend, creatief concept lieten we elke toekomstige cursist wegdromen bij het brede aanbod aan infomomenten voor de verschillende opleidingen.

later NU word ik ...

Boomverzorger, juweelontwerper of dronepiloot, het zou zomaar uit een kindermond kunnen komen. Aan de hand van speelse tekeningen en met het gebruik van felle kleuren visualiseren we de droom van elke potentiële cursist. Zo herinneren we ze eraan dat het nooit te laat is om je dromen te realiseren. Met de baseline later NU word ik … spelen we met het brede aanbod opleidingen die je kan volgen bij Syntra West. Een echte must aangezien marktonderzoek uitwees dat heel wat mensen niet bekend zijn met hun vernieuwde, innovatieve opleidingsaanbod.

Touchpoints om bij weg te dromen

Van baanborden, bussen en broodzakken tot een gloednieuwe landingspagina en een reeks social posts: onze kleurrijke online en offline campagne was overal aanwezig! Dat zagen we aan het inschrijvingsaantal: 573 dromers schreven zich in voor een opleidingsspecifiek infomoment op een campus naar keuze. Dat zijn maar liefst 61% meer inschrijvingen dan de vorige editie

Kleurrijke gadgets

Op de infodagen zelf mochten onze fluo designs uiteraard niet ontbreken. Zo was er een photowall waar je leuke kiekjes kon maken en ging elke bezoeker met onze toffe gadgets naar huis!

voorinschrijvingen
%
meer inschrijvingen dan de vorige editie
+
aanwezigen

other clean casesother clean cases

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*