achtergrond cirkel Layer 1

Best Employee Engagement Award voor UNILIN

Op 22 maart verkoos de jury van de Belgian Sponsorship Awards de zes beste Belgische sponsorprojecten van 2017. De award voor “Best Employee Engagement” ging naar de actie “Bedankt Tom” van Unilin. Een campagne bedacht door d-artagnan!.

Youngsters @ d-artagnan

Stagiair 1, 2 of 3? Zeg maar gewoon Lies, Nils en Nena tegen dit aanstormend geweld. Zij komen ons team de komende weken versterken. En daar kijken wij ongelooflijk naar uit!

Nerd alert

Olivier Olbrechts versterkt ons team als digital marketeer. Hij zorgt voor een clevere, creatieve online strategie binnen jouw marketingmix. Who the hell is this guy?

Dunk je Denim

Concept Fashion lanceert voor het eerst de Oude Jeans Actie: breng je oude jeans naar de winkel en krijg een kortingsbon in ruil. Om de actie te kickstarten, bedachten we het concept Dunk je Denim.

Menukaart om op te eten

Brasserie Nieuwpoort is niet zomaar een brasserie, en wil dus ook niet zomaar een menukaart. We ontworpen een rock-‘n-roll-versie met catchy content en heerlijke recepten. Iedere gast kan het boek na de maaltijd mee naar huis nemen.

Bekijk het boek op deze pagina.

Legt Facebook in 2018 jouw bedrijfspagina lam?

Midden januari dropte Mark Zuckerberg met de aankondiging van een nieuwe gebruikerservaring een bommetje dat bij bedrijven en marketeers behoorlijk veel ongerustheid opwekte. De mededeling was belangrijk genoeg om zelfs de nationale media te halen.

Collega Bart geeft zijn visie.

Creativiteit voor UNILIN en Agristo werkt

Een eervolle vermelding voor onze rekruteringscampagnes voor UNILIN en Agristo In ‘Ondernemers’, het magazine van VOKA West-Vlaanderen! In het artikel lees je hoe d-artagnan op een creatieve manier technische profielen helpt te rekruteren.

Finish!

Onze actie Fat for Life zit erop. We deden 7 weken lang ons best om zoveel mogelijk kilo’s kwijt te spelen voor het goede doel. Sporten bij Ctrl_Gym, lopen op de Warmathon en enkel maar gezonde tussendoortjes … we hebben écht ons best gedaan. Het eindresultaat? – 33,4 kg! Een mooie bijdrage voor vzw Wieder. Warme feesten!

De collega’s kiezen de platen

Naar aanleiding van Fat for Life mochten we plaatjes aanvragen op Studio Brussel. Je kan onze weloverwogen keuze herbeluisteren op onze Facebookpagina. Let op: One More Time van Daft Punk zal nooit meer hetzelfde zijn!

Fat for Life

Gedaan met Boule de Berlins van de bakker aan de overkant, gedaan met een stukje taart voor een jarige collega en gedaan met de apero op vrijdag na het werk. We menen het serieus, onze actie voor Music for Life. Tenzij we écht iets te vieren hebben, dan knijpen we wel eens een oogje dicht natuurlijk.

Met Fat for Life proberen we met z’n allen zoveel mogelijk af te vallen tussen 6 nov en 21 dec. Per kilo die we kwijt zijn, geven we 5 euro aan vzw Wieder. Je kan onze vooruitgang volgen op onze Facebookpagina.

Celien aan boord

Hattrick voor Celien De Roo! Eerst won ze onze logo-wedstrijd met haar ontwerp voor het Suikerpark in Veurne. Daarmee had ze meteen een vakantiejob bij
d-artagnan te pakken. Nu speelt ze zo graag Fifa over de middag, dat ze besloten heeft om nog even te blijven. Celien blijft tot augustus bij ons als grafisch ontwerper, welkom!

Inspiratie met een hoek af

Eric Kenis verzamelde in zijn nieuwe boek ‘Hoek af’ Vlaamse topondernemers. Nood aan inspiratie? Je vindt in dit boek beslist wat je wilt.