achtergrond cirkel Layer 1

Amerikaans bezoek

Op dinsdag 5 juni kregen we bezoek van een groep enthousiaste studenten van de University of Colorado.

In het kader van hun opleiding International Strategic Communication kwamen ze terecht bij d-artagnan om zich te verdiepen in de werking van een communicatiebureau. Onze Freddie gaf tekst en uitleg.

Win win win!

We vertrokken gisteren vol enthousiasme naar het Belgian Corporate Video Festival, en kwamen terug met een koffer vol prijzen. Onze drie genomineerde video’s voor UNILIN, Agristo en Stad Roeselare vielen stuk voor stuk in de prijzen. Bekijk hier onze gouden video’s.

Nieuw jong talent

De komende weken versterken deze drie frisse creatievelingen het team van d-artagnan.. Amber is een echte content lover, Yentl is zot van design en Senne leeft zich uit met video en animatie.

Kiplekkere rebranding

We gaven Volys Star, specialist in gevogelteproducten, nieuwe pluimen. De innovatieve speler heet voortaan Volys en heeft nu een fris logo en een klinkende baseline. Ontdek de vernieuwde identiteit.

3 x genomineerd

De Vélovrienden van UNILIN, de Potatoholics van Agristo én de videoclip #VANRSL zijn genomineerd voor het Belgian Corporate Video Festival! Op 31 mei worden de awards uitgereikt. Op welke video stem jij?

Best Employee Engagement Award voor UNILIN

Op 22 maart verkoos de jury van de Belgian Sponsorship Awards de zes beste Belgische sponsorprojecten van 2017. De award voor “Best Employee Engagement” ging naar de actie “Bedankt Tom” van Unilin. Een campagne bedacht door d-artagnan!.

Youngsters @ d-artagnan

Stagiair 1, 2 of 3? Zeg maar gewoon Lies, Nils en Nena tegen dit aanstormend geweld. Zij komen ons team de komende weken versterken. En daar kijken wij ongelooflijk naar uit!

Nerd alert

Olivier Olbrechts versterkt ons team als digital marketeer. Hij zorgt voor een clevere, creatieve online strategie binnen jouw marketingmix. Who the hell is this guy?

Dunk je Denim

Concept Fashion lanceert voor het eerst de Oude Jeans Actie: breng je oude jeans naar de winkel en krijg een kortingsbon in ruil. Om de actie te kickstarten, bedachten we het concept Dunk je Denim.

Menukaart om op te eten

Brasserie Nieuwpoort is niet zomaar een brasserie, en wil dus ook niet zomaar een menukaart. We ontworpen een rock-‘n-roll-versie met catchy content en heerlijke recepten. Iedere gast kan het boek na de maaltijd mee naar huis nemen.

Bekijk het boek op deze pagina.

Legt Facebook in 2018 jouw bedrijfspagina lam?

Midden januari dropte Mark Zuckerberg met de aankondiging van een nieuwe gebruikerservaring een bommetje dat bij bedrijven en marketeers behoorlijk veel ongerustheid opwekte. De mededeling was belangrijk genoeg om zelfs de nationale media te halen.

Collega Bart geeft zijn visie.

Creativiteit voor UNILIN en Agristo werkt

Een eervolle vermelding voor onze rekruteringscampagnes voor UNILIN en Agristo In ‘Ondernemers’, het magazine van VOKA West-Vlaanderen! In het artikel lees je hoe d-artagnan op een creatieve manier technische profielen helpt te rekruteren.