Opvallen in de
vastgoedsector

Wie opvalt, scoort.

Wie zich als bedrijf wil onderscheiden, moet anders zijn en anders doen dan de rest. In de projectontwikkeling- en vastgoedsector geldt hetzelfde: wie opvalt, scoort.

Maar hoe pak je dat aan? Alles begint met een sterke branding voor je bedrijf en je projecten. Die merkidentiteit spelen we nadien uit aan de hand van opvallende communicatie.

Potentiële kopers, investeerders, overheden, partners én nieuwe medewerkers: wedden dat iedereen je gezien zal hebben?

corporate identity

Wie ben je?

Een goeie branding start vanuit een duidelijk verhaal. Daarom gaan we eerst op zoek naar het DNA van je bedrijf. Tijdens een company values workshop en concurrentieanalyse bepalen we wie je bent en waar je voor staat.

Als het verhaal duidelijk is, creëren we een passende branding. De naam Miix staat bijvoorbeeld voor vier experten die samen een nieuw bedrijf starten. De verschillende invalshoeken komen samen in een opvallend logo, een grafische grid, werfcommunicatie en een website.

d-artagnan maakte onder meer ontwerpen voor Dewaele, Walterjunior en Artes. Name search leidde tot klinkende namen als ION, Caaap, Miix en Herbé.

corporate
marketing

Maak je bekend

Nu je weet wat je wil vertellen, is het tijd om de boodschap op een creatieve manier te verpakken. Wij zorgen er voor dat je bekend wordt bij overheden, investeerders, prospecten, potentiële medewerkers, enz. Hoe we dat doen? Hangt ervan af. Misschien met werfcommunicatie en een direct mail. Of via sociale media, een inspirerend magazine en een activerende beursstand. Of allemaal. Alles hangt af van wie jij bent en wat je wil bereiken.

ION staat voor Develop Different. Die boodschap trekken we door in uniforme werfcommunicatie, een inspirerend magazine en een verrassende activatie op jobbeurzen.

Aan de hand van een strategisch contentplan communiceren we wekelijks met de doelgroep op Facebook, LinkedIn, Instagram en Twitter.

project

identity

Apart branding project?

Wil je een project in de markt zetten? Ook dan heb je een onderscheidende identiteit nodig. Net als bij een corporate identity gaan we op zoek naar wat je project bijzonder maakt. Eenmaal we een naam en logo ontworpen hebben, bedenken we originele manieren om de doelgroepen te bereiken.

project
marketing

Doelgroep in beweging

Een geslaagd project is een verkocht of verhuurd project. Hoe bereiken we potentiële kopers of huurders? Ervaring leert dat de meest creatieve ideeën leiden tot efficiënte campagnes. De doelgroep wil verrast worden. Een mooie 3D visual met bijhorende slogan volstaat al lang niet meer. Conceptuele communicatie onderscheidt ons van anderen.

Sterke concepten die door een doordachte mediaplanning, frisse out of home toepassingen én verrassende contentmarketing de doelgroep in beweging brengt. Dat is marketing in real-estate.

tell us what's up contact
Contacteer ons

ignace@d-artagnan.be
+32 50 78 25 26

11 buckets of sweat were produced today
if you need some hard work
Work together
Keep me posted