belgian corporate video festival:
3 awards
Buzz - d-artagnan

Drie awards voor d-artagnan op het Belgian Corporate Video Festival! Onze drie genomineerde video’s voor UNILIN, Agristo en Stad Roeselare vielen stuk voor stuk in de prijzen. Trots op ons team!
UNILIN - Vélovrienden
De winnaar in de categorie ‘multichannel‘ is een video voor UNILIN, het bedrijf achter de bekende Quick-Step vloeren. Een medewerker van UNILIN neemt het met zijn bedrijfsfiets op tegen Tom Boonen in een sportwagen en Rik Verheye in een speedboot. Het wordt al snel duidelijk welk vervoersmiddel het snelst is.
De tweede winnende video is een productie van d-artagnan en Clementine. In de categorie ‘employer branding’ wonnen de ‘Potatoholics’: een campagne voor aardappelspecialist Agristo. De drie rekruteringsvideo’s tonen mensen die zodanig zot zijn van aardappelen dat er maar één oplossing is: aan de slag gaan bij Agristo.
In de categorie ‘live action‘ ging de award naar onze videoclip voor Stad Roeselare. Deze videoclip werd volledig ingezongen en gespeeld door inwoners van Roeselare. Het was de kick-off van onze #VANRSL campagne, die het aanstekelijk enthousiasme van de stad in de verf zet.