achtergrond cirkel Layer 1
gebouw d-artagnan
d-artagnan zet doelgroepen in beweging. Wie is je doelgroep? Met welk doel wil je die doelgroep in beweging zetten? En hoe pak je dat best aan? d-artagnan geeft je hier een creatief en slim antwoord op.

Positionerings­oefening

Hoe staat je merk of bedrijf in de markt? Strookt dit met je ambities of je vooropgestelde doelen? Deze strategische oefening vormt de basis van de creatieve briefing waarmee we aan de slag kunnen.

Concepten

Onze copywriters en art directors bedenken de meest verfrissende ideeën waarmee je als bedrijf het verschil kunt maken. Want alles start met een onderscheidend en opvallend communicatieconcept. De meest creatieve campagnes bleken ook steeds de meest efficiënte. Doelgroepen willen verrast worden.

Design

Kleur, typografie, vormentaal, … . Evenwichtig grafisch design is ons ding. Dit credo vind je in onze ontwerpen, van corporate identity tot websites. Het verschil schuilt hem in de kleine details. En daar weten onze art directors alles van.

Websites

Websites zijn een essentieel onderdeel van elke communicatiemix. In combinatie met de offline campagne vormen we hier het beeld dat een doelgroep krijgt. Mooi design, gecombineerd met een heldere navigatie en een geoliede programmatie. Zo hebben we onze websites graag. Het complexe proces om een site te bouwen wordt door onze web project manager en onze ervaren webdevelopers in de juiste banen geleid.

Social Media

De inhouse specialisten van d-artagnan begeleiden onze klanten om vanuit een slimme strategie – ondersteund door de correcte data – de juiste social media kanalen in te zetten. Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, Spotify, … hebben geen geheimen voor ons. Zowel vanuit content als vanuit advertising. Slimme communicatie? Daag ons uit.

Content

Relevante content is essentieel in efficiënte communicatie. Doelgroepen zijn geïnteresseerd in betekenisvolle teksten en beelden. Ervaring leert dat veel bedrijven te weinig tijd hebben om hier werk van te maken. Daarom doen tal van klanten beroep op onze inhouse contentmanagers om hun content te beheren en schrijven. Zo wordt communicatie via bijv e-mail, social media, website, … nog rendabeler.

Google

We kunnen er niet om heen. Google is een belangrijk onderdeel van een juiste communicatiemix. De strijd voor de beste zoekresultaten is dagelijkse kost voor onze Google certified collega’s. Een rechtstreekse lijn met Google Amsterdam biedt ons extra power waardoor we nog betere resultaten kunnen boeken voor onze klanten.
d-artagnan is Google Partner.

Media

Via welke kanalen informeert onze doelgroep zich? Welke on- en offline media worden best ingezet om onze boodschap op een slimme manier bij die doelgroep te krijgen? En hoe en wanneer worden die mediakanalen best ingezet? Zowel voor regionale als nationale klanten neemt d-artagnan de mediaplannig en buying voor zijn rekening. Onze verantwoordelijke collega vertelt er graag alles over.

Production

Wat met drukwerk, belettering, gadgets, …? Onze production manager kent door zijn jarenlange ervaring de markt van toeleveranciers als zijn broekzak. d-artagnan heeft een poule van toegewijde onderaannemers die het beste van zichzelf geven. Kwalitatief werk met respect voor de afgesproken deadlines.

onze raad van advies

Laurent Van Tornhout heeft meer dan 25 jaar ervaring in de digitale tv-, media- en telecomsector. Hij was onder meer actief in het managment van Philips, Belgacom, Nokia, Ericsson en Telenet. Vandaag is hij Vice President van Zappware. Laurent is sterk in het lanceren van nieuwe producten en services en de implementatie ervan. Met zijn ervaring en neus voor innovatie gaat hij altijd op zoek naar de meest efficiënte manier van werken.

Jean-Christophe Massart, startte in 1990 als auditor bij KPMG en heeft sindsdien een pak ervaring opgedaan als financieel manager bij Sopres Marketing, Corelio, Caviar en productiehuis De Mensen. Op dit moment adviseert hij Orone group, een bedrijf dat Business Process Outsourcing oplossingen voor banken, grote bedrijven en overheden aanbiedt. Jean-Christophe is goed in het coveren van het volledige financiële plaatje, ook op juridisch en fiscaal vlak. Bovendien heeft hij ervaring met M&A-verhalen.

Nathalie Sintobin, is de oprichtster en CEO van Frucon2, pionier in internationale e-commerce. Frucon2 helpt andere bedrijven met alles wat bij een webshop komt kijken: van ontwerp tot beheer en distributie. In 2015 werd Nathalie door UNIZO en Markant verkozen tot Onderneemster van het Jaar. Vanuit haar ervaring adviseert ze d-artagnan op strategisch vlak.