met agristo naar potato paradise

Spectaculaire groei

Agristo, specialist in diepgevroren aardappelproducten, is de afgelopen jaren spectaculair gegroeid. d-artagnan schreef mee aan dit groeiverhaal: van een corporate rebranding in 2016 tot de lancering van hun employer brand ‘de Potatoholics’ twee jaar later. Nu is ’t tijd voor een nieuw hoofdstuk: een bedrijfsfilm die het mooie verhaal van Agristo vertelt aan alle stakeholders.

about the project
Client
Agristo
Services
Website
agristo.com
Agristo doet je groeien

Als klant, leverancier en als medewerker: dat was de boodschap die we met onze film wilden vertellen. We gingen niet voor een klassieke bedrijfsfilm, maar wel voor een fris concept vol humor. Meer dan 100 medewerkers speelden mee als figurant, inclusief de CEO’s en hun families.

0:00
43,000 43,000 views na 2 dagen
1,500 1,500 klikken via LinkedIn
13,200 13,200 minuten gekeken
like what you see?
contact us

that's not all we've got

1 very bad joke was made at the office today
if you've got better jokes
Work together
Keep me posted