plezant autoshoppen
tegen de beste deal

Dex. Daarom.

Dex, da’s altijd de beste deal. Maar da’s wat kort door de bocht want er zijn heel veel redenen waarom je voor Dex moet kiezen. De beste prijs zonder voorwaarden, meteen kiezen uit 30 merken, geleverd binnen de week, tot 5 jaar garantie … Je zou je bijna gaan schamen als je je auto ergens anders koopt. Dex. Daarom.

Een nieuw, sterker imago dat vlamt

Dex wil zijn naamsbekendheid fors doen stijgen. Om op te vallen tussen de massa heeft de autoverdeler nog meer uitstraling, en zeker meer fun nodig. Na een lichte herwerking van de corporate identity, gaven we Dex een nieuw, sterker imago waarmee het merk een leiderspositie kan innemen.

0:00
Krak dezelfde als mijn buurman, minder betaald

We pakken uit met een nationale naambekendheidscampagne. Dex’ nieuwe imago en unieke USP’s verweven we telkens op een ludieke manier doorheen de communicatie. Dat doen we op een heel directe manier, vaak met een kwinkslag, en soms wat over the top.

0:00
Schat, ik ga effe
om brood en een
nieuwe auto, hé.
0:00
0:00
Eerst effe scrollen. Volgende week bollen.

We laten geen weg onbereden. Via televisie, radio, social media en print herpositioneert Dex zich als dé autospeler op de markt waar je de beste deal en de tofste topservice krijgt.

0:00
0:00
like what you see?
contact us

that's not all we've got

4 designers were at offf barcelona this may
if you want to hola too
Keep me posted