D'Artagnan Logo

the employer branding agency

#ThxTom#ThxTom

  • employer branding
  • strategy

In april 2017 stopt Tom Boonen met wielrennen. UNILIN is het bedrijf achter hoofdsponsor Quickstep en wil dit niet zomaar voorbij laten gaan.

Eentje van eigen kweek

We brainstormden met de medewerkers van UNILIN. Zij brachten zelf heel wat enthousiaste ideeën en suggesties aan. Het werd snel duidelijk dat de reuzentifo en de maskers van Tornado Tom het meeste succes kenden. Acties die de medewerkers letterlijk in eigen handen konden nemen.

D’r op en d’r over

De tifo en de maskers (en de brand name UNILIN) kenden enorm veel persaandacht. Tv, geschreven pers en radio smulden ervan. Bovendien werden deze heel breed gedragen door de medewerkers zelf. Zij deelden de beelden trots en enthousiast als echte ambassadeurs van UNILIN.

other clean casesother clean cases

*zei niemand ooit. Wees gerust: wij sturen je enkel af en toe een nieuwsbrief. Eentje die je graag zal lezen, nog wel. If not, even goeie vrienden.

spam me*spam me*